Detta är icke-javascriptversionen av västtrafiks webbplats. För en bättre upplevelse slå på Javascript eller uppgradera din browser.

Reklamation

Oj, något gick fel. Vänligen kontrollera att samtliga obligatoriska fält är korrekt ifyllda. Om du får problem trots att alla fält är ifyllda så kontakta Kundservice på nummer 0771-41 43 00 så hjälper vi dig att registrera ditt ärende.

Hände något under resan, förutom försening, som gör att du vill reklamera? Då har du kommit rätt.

Har ditt kort slutat att fungera så hjälper vi dig med ett nytt i våra Västtrafikbutiker, försäljningsställen eller hos föraren.

Har du köpt en biljett i våra automater ombord eller via vår hemsida och något har gått fel? Använd blanketterna nedan för att reklamera ditt köp.

Reklamation av bankkortsköp ombord och i automater.

Reklamation av bankkortsköp via www.vasttrafik.se

Ska du bifoga kvitton använd vår blankett för förseningsersättning.

De fält som är markerade med * måste fyllas i.

1Jag vill reklamera *

Max 6 st filer, total sammanlagd filstorlek max 15MB. Godkända filtyper är .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpeg, .jpg, .gif, .png, .txt.
Du kan bifoga filer till ditt ärende genom att trycka på knappen ovan.

2Genomförd resa

Om ditt ärende gäller en genomförd resa, vänligen fyll i uppgifterna nedan.

3Mina uppgifter *

4Bifoga fil

Max 6 st filer, total sammanlagd filstorlek max 15MB. Godkända filtyper är .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpeg, .jpg, .gif, .png, .txt.

45Så här vill jag få ersättning *

Så här vill jag få ersättning *

Vänligen skriv in texten från bilden i rutan nedan *

Bekräftelse

Vi har nu tagit emot din reklamation.

En bekräftelse med ditt ärendenummer kommer att skickas till den e-postadress du har lämnat.

Reseplaneraren

Sök resa
Fler val