Detta är icke-javascriptversionen av västtrafiks webbplats. För en bättre upplevelse slå på Javascript eller uppgradera din browser.

Reklamation

Oj, något gick fel. Vänligen kontrollera att samtliga obligatoriska fält är korrekt ifyllda. Om du får problem trots att alla fält är ifyllda så kontakta Kundservice på nummer 0771-41 43 00 så hjälper vi dig att registrera ditt ärende.

Hände något under resan, förutom försening, som gör att du vill reklamera? Då har du kommit rätt.

Reklamation av bankkortsköp

Om du köpt biljett i biljettautomat eller ombord på buss, spårvagn eller tåg ska du använda blanketten nedan för att göra reklamation.

Reklamation av bankkortsköp ombord och i automater.

Bifoga kvitton

Använd blanketten nedan för att bifoga kvitton i samband med en reklamation.

Blankett för förseningsersättning.

Kort som inte fungerar

Om ditt kort inte fungerar hjälper vi dig med ett nytt i våra Västtrafikbutiker, ombud eller hos föraren.

Reklamera

De fält som är markerade med * måste fyllas i.

1Jag vill reklamera *

Max 6 st filer, total sammanlagd filstorlek max 15MB. Godkända filtyper är .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpeg, .jpg, .gif, .png, .txt.
Du kan bifoga filer till ditt ärende genom att trycka på knappen ovan.

2Genomförd resa

Om ditt ärende gäller en genomförd resa, vänligen fyll i uppgifterna nedan.

3Mina uppgifter *

4Bifoga fil

Max 6 st filer, total sammanlagd filstorlek max 15MB. Godkända filtyper är .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpeg, .jpg, .gif, .png, .txt.

45Så här vill jag få ersättning *

Så här vill jag få ersättning *

Värdekoden aktiverar du själv i appen Västtrafik To Go.

Vänligen skriv in texten från bilden i rutan nedan *

Bekräftelse

Vi har nu tagit emot din reklamation.

En bekräftelse med ditt ärendenummer kommer att skickas till den e-postadress du har lämnat.

Reseplaneraren

Sök resa
Fler val