Detta är icke-javascriptversionen av västtrafiks webbplats. För en bättre upplevelse slå på Javascript eller uppgradera din browser.

Vi har tappat ett av våra kort. Hur gör vi?

Om du registrerat era kort på Mina sidor kan du spärra kortet och få ett nytt.

Alla produkter under Övrigt sortiment levereras ut oregistrerade. Det här gör att det är företaget själva som måste registrera korten för att erhålla förlustgaranti. Har ni beställt kort med kontoladdning eller periodladdning laddas dessa på lite hårdare kort, dessa kan ni registrera på Mina Sidor. Vi rekommenderar att ni registrerar alla era kort för att ta del av förlustgarantin.

När ett registrerat kort försvunnit kan ni spärra kortet genom att logga in på Mina Sidor och spärra det där (välj Nytt kort). Ni kan även uppsöka en Västtrafik och få ett nytt kort i handen direkt (är kortet registrerat på Mina Sidor är det personen som ansvarar för kontot som måste göra detta).

1- eller 3-dygnskort går inte att registrera. 

Se fler frågor och svar om frågor om övriga biljetter mot faktura

Reseplaneraren

Sök resa
Fler val