Mina Sidor Företag inte tillgänglig

Just nu gör vi på Västtrafik en omfattande uppdatering av Mina Sidor. För dig som företagskund innebär det att tjänsten Mina Sidor Företag tillfälligt stängts ner och det är inte möjligt att logga in för att registrera, spärra eller se saldo på ditt företags Västtrafikkort online. Du behöver istället kontakta vår kundservice för företag så hjälper de dig.

Gör så här istället

Kontakta vår kundservice för företag om du vill göra något av alternativen nedan: 

  • Registrera företagskort
  • Spärra/ersätta företagskort

Se ditt saldo på företagsportalen

Du kan själv kontrollera ditt saldo på företagsportalen. 

Se saldo på företagskort 

Beställ kort - du som redan har ett kundnummer

Kontakta kundservice företag

Telefon010-17 30 300
Öppet helgfria vardagar 9-15, stängt för lunch 12-13

E-post: foretag@vasttrafik.se

Vi använder cookies för att förbättra din kundupplevelse. Om Cookies