Mina Sidor Företag inte tillgänglig
Just nu gör vi på Västtrafik en omfattande uppdatering av Mina Sidor. För dig som företagskund innebär det att tjänsten Mina Sidor Företag tillfälligt stängts ner och det är inte möjligt att logga in för att registrera, spärra eller se saldo på ditt företags Västtrafikkort online. Du behöver istället kontakta vår kundservice för företag så hjälper de dig.
Gör så här istället
Kontakta vår kundservice för företag om du vill göra något av alternativen nedan:
- Registrera företagskort
- Spärra/ersätta företagskort
Se ditt saldo på företagsportalen
Du kan själv kontrollera ditt saldo på företagsportalen.

Beställ kort - du som redan har ett kundnummer
Beställning och förnyelse av kort fungerar däremot som vanligt.
Beställ årskort via Företagsportalen
Beställ enkelbiljetter via blankett
Beställ dygnsbiljetter via blankett
Kontakta kundservice företag
Telefon: 010-17 30 300
Öppet helgfria vardagar 9-15, stängt för lunch 12-13
E-post: foretag@vasttrafik.se