Mina Sidor Företag inte tillgänglig

Just nu gör vi på Västtrafik en omfattande uppdatering av Mina Sidor. För dig som företagskund innebär det att tjänsten Mina Sidor Företag tillfälligt stängts ner och det är inte möjligt att logga in för att registrera, spärra eller se saldo på ditt företags Västtrafikkort online. Du behöver istället kontakta vår kundservice för företag så hjälper de dig.

Gör så här istället

Kontakta vår kundservice för företag om du vill göra något av alternativen nedan: 

  • Registrera företagskort
  • Spärra/ersätta företagskort
  • Se saldo på företagskort - skicka ditt kortnummer på e-post så återkommer vi med saldo

Beställ kort som vanligt

Beställning och förnyelse av kort fungerar däremot som vanligt. 

Beställ via Företagsportalen 

Beställ via blankett 

Kontakta kundservice företag

Telefon010-17 30 300
Öppet helgfria vardagar 9-15, stängt för lunch 12-12.30

E-post: foretag@vasttrafik.se