Flytta saldo och pant på Västtrafiks kundcenter
På vårt kundcenter i Göteborg kan du få hjälp att flytta saldot och panten till appen Västtrafik To Go.
Information om Västtrafiks kundcenter
Skicka in ditt seniorkort för inlösen av kontoladdningen
Om du inte har möjlighet att besöka vårt kundcenter kan du skicka in ditt kort med blanketten "Inlösen av seniorkort" och få en värdekod motsvarande pant och saldo skickad till dig.
Gör så här: Skriv ut och fyll i blanketten. Om du inte har möjlighet att skriva ut blanketten kan du kontakta Västtrafiks kundservice och få den hemskickad.
Kontakta Västtrafiks kundservice
Lägg den ifyllda blanketten och ditt gamla kort i ett kuvert och skicka till angiven adress. Västtrafik betalar portot.
Blankett för inlösen av seniorkort (pdf, öppnas i ny flik)
Inom cirka en månad får du ersättning i form av en värdekod att lösa in i appen.