Nedstängning av Företagsportalen
Använder ni vår gamla företagstjänst Företagsportalen?
I oktober börjar vi avveckla Företagsportalen och ni behöver flytta till nya tjänsten Västtrafik Företag. Mer om avvecklingen och hur ni flyttar
Registrera beställda kort i vår företagstjänst
För att kunna spärra ett Västtrafikkort vid förlust och därmed erhålla förlustgaranti måste ert företag registrera Västtrafikkort i vår företagstjänst. Registreringen är också ett krav för vissa typer av reklamationer då registrering krävs för att kunna ta del av köptransaktioner.
För mer information om registrering, se Västtrafiks allmänna köpvillkor för företag.
Om ni behöver hjälp med hur ni går tillväga för att registrera era Västtrafikkort, kontakta vår kundservice för företag:
E-post: foretag@vasttrafik.se
Telefon: 010-17 30 300 (Öppet kl 9-12 vardagar)